Eindelijk internet. - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Eindelijk internet. - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Eindelijk internet.

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

12 Januari 2010 | Australië, Scarborough

Wel, we zijn down under. Meer down dan under. Wat een reis. We vertokken later vanuit schiphol. Vanwege het slechte weer. De vleugels moesten de-iced worden. Dat duurde even en nadat het vliegtuig op de startbaan was moest het opnieuw gebeuren. Dus we vertokken ruim twee uur later. Toen we aankwamen op Heathrow moesten we wachten op een “parkeerplaats” voor het vliegtuig. Er kwamen teveel vliegtuigen, omdat Gattwick gesloten was vanwege het slechte weer. We moesten meer dan een uur wachten. Door dit alles was onze aansluiting naar Singapore vertrokken. Mensen, we hebben nog nooit zo’n chaos gezien. We hebben ruim twee uur in een rij gestaan van meer dan 200 meter, Om een nieuwe vlucht te boeken. We waren bijna aan de beurt (nog 6 mensen te gaan) toen ze de balie van British Airways sloten. Ze gingen gewoon naar huis. De mensen flipten. Waren boos, schreeuwden, huilden. Er waren duizenden mensen, duizenden koffers en niemand die wat wist. Je kon geen eten of drinken kopen, Alles was gesloten. Om een lang verhaal kort te maken, we sliepen als zwervers op de grond. Met heel veel mazzel en doordrammen en bellen, hadden we een nieuwe vlucht. Maar, o wat een verrassing, toen we in Perth aankwamen, geen koffers. Dus we zitten hier, down (and) under met niks. Geen kleren, geen make up (jongens jullie kennen me, dit is drama) Geen oplaad snoeren voor telefoons en camera’s. Helemaal niets. Mira is vandaag even met we wezen shoppen (dat was geen straf hoor), dus wat kleding gekocht en make up.(ik kan de Aussies mijn blote billen gezicht toch niet laten zien?) Een oplaad snoer voor mijn telefoon van een vriendin van Mira gekregen en ook nog wat kleren. (ik pas Mira’s kleren niet) Theo draagt de onderbroeken van John. (hih,hi) We hopen dat de koffers snel terug komen, maar heb er weinig vertrouwen in.
Dat was de ellende (we hebben echt wel gelachen hoor!!)
Vandaag zijn we naar Pinneroo geweest om de kangaroos te bekijken. Theo was aan het filmen, kwamen papa, mama en little Joey (een baby kangaroo) op hem af, hopten voorbij hem. Maar little Joey hopte in een gazen hek en bleef vast zitten. Schreeuwen!! Theo heeft hem bevrijd en is nu natuurlijk de held van Australie. Ik heb natuurlijk Theo beschermd voor de boze papa kangaroo. Dus in de paar dagen dat we hier zijn hebben we alweer genoeg avonturen beleefd. Ik houd jullie op de hoogte.

• 12 Januari 2010 - 12:09

Rikie:

Hallo Ingrid en Theo,

Jemig wat een reis , maar ik heb het wel met tranen in de ogen ( van het lachen) op de afdeling verteld ( leedvermaak)maar laat door dit alles je vakantie niet verpesten, geniet ervan.
    Groeten
    Rikie

• 12 Januari 2010 - 12:10

Mariette:

Wat een toestand zeg! "Vroeger" kon je de noodzakelijkste dingen nog meenemen in je hangbagage voor dit soort calamiteiten, maar dat is sind 9-11 natuurlijk niet mee mogelijk! Ik hoop dat jullie de koffers gauw terug hebben en dat het jullie programma niet te veel torpedeert.
    In ieder geval kun je wel genieten van de heerlijke tempearturen daar en je familie!
    Veel sterkte en vooral veel plezier!!!!
    Groetjes,
    M

• 12 Januari 2010 - 12:11

Sanne En Sander:

Leven (letterlijk) met jullie mee. Zeker de eerste dagen... wat een ramp. Tot op heden nog steeds aan het werk achter de schermen voor jullie koffers.

Hoop dat het allemaal snel goed komt...
    Maar zeg nou zelf.. je mag shoppen op de kosten van de verzekering. Hoe mooi wil je het hebben ;).

Nou lieverds... heeeeeel veel plezier. We houden contact!

Dikke kus van ons, maar zeker van Demi, Luna en Feya en lieve poot!!

• 12 Januari 2010 - 12:30

Mams:

Hi Kinders
    Fijn dat jullie nu internet hebben, wat een koffers staan daar, onverstelbaar.Heb je de afscheids foto's ontvangen.Verder is het hier om het vriespunt dus wat dat betrefd heb je niet veel kleren nodig daar.Veel liefs ook voor fam. Papa en Mama

• 12 Januari 2010 - 20:06

Bartje:

nou het zit jullie ook weer niet mee wat een gedoe.
    maarja dan kan de rest van de trip niet slechter meer worden toch??
    nog heel veel plezier en we blijven jullie volgen
    groetjes van de Fam. Jansen

• 12 Januari 2010 - 20:16

Leo & Willie:

Ha,ex zwervers, wij waren er al bang voor dat jullie de aansluiting gingen missen Zagen de vertraging op de schipholsite. Heb je zoveel moeite gedaan om op het gewicht van de koffers te letten (Theo steeds minder mee) heb je niets, best een rotgevoel ook al is alles daar te koop. Wie weet komen ze snel na, Sanne doet haar best las ik. Veel hoef je niet aan met die warmte en make-up helpt dan ook niet veel. Gewoon lekker genieten van alles en iedereen! Wij volgen jullie avontuur, pas wel goed op elkaar! Liefs ons.

• 13 Januari 2010 - 15:51

Ria:

Hoi, vanochtend op het werk van Sanne gehoord dat de koffers weer terecht zijn. Wat een heerlijk gevoel zal dat voor jou Ingrid zijn. Ik hoop dat Theo wel foto"s heeft gemaakt van dat blote billen gezicht van jou. Ik wil dat wel eens zien. NU alles weer terecht is kun je heerlijk gaan genieten van je reis. Veel plezier en tot horens.Groetjes.

• 13 Januari 2010 - 16:17

Marion:

Ik zei toch dat een bikini genoeg was en nu heb je zelfs dat niet (*proest*)