Nog ff.... - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Nog ff.... - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Nog ff....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

01 Januari 2010 | Nederland, Eerbeek

Het nieuwe jaar is begonnen! De feestdagen voorbij. Dus nu kunnen we ons volledig concentreren op de reis. Nog 2 dagen werken voor Theo en nog 1 voor mij. Nog even genieten van de vrieskoude en dan op naar de hitte. Mijn volgende verslag komt uit Australie. Zodra ik ergens internet op kan pikken. Wat ons betreft, tot dan!!!

• 05 Januari 2010 - 13:06

Mams En Paps:

Lieve schatten wij wensen jullie een onvergetelijke reis toe.
    Geniet er van zoiets doe je niet zo vaak.
    Goede vlucht en behouden aankomst. En tot horens
    mama en papa

• 07 Januari 2010 - 10:19

Jullie Meidje:

jaja... het is vandaag de grote dag!! straks krijgen jullie nog een lekkere hollandse lunch en dan moeten we jullie toch echt weg brengen. Het voelt alsof ik zelf ga... spanning is er zeker!!

Wens jullie een super mooie, onwijs gave tijd met dingen die jullie altijd bij blijven.

Hele dikke kus van mij!!!

• 07 Januari 2010 - 16:21

Marion:

Hallo GridTeet.

Als je dit leest zit je al lekker down under.
    Have fun en keep smiling
    Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.

• 09 Januari 2010 - 12:40

Jarno:

heej Ingrit en Theo hoe is het in australie?
    Hier is het erg koud,
    nouw ik hoop dat jullie veel plezier hebben.

groetjes Jarno

• 09 Januari 2010 - 18:21

Alet En Leo:

Hoi Ingrid en Theo,

goede reis gehad? We zijn benieuwd naar jullie avonturen. Veel plezier!
    Liefs Alet en Leo

• 10 Januari 2010 - 19:03

Ria En Dirk Jan:

Hoi Ingrid en Theo,

Wij hopen dat jullie een goede reis hebben gehad en dat jullie verhalen ons een beetje opwarmen, wat het is hier koud en er ligt hier weer pak sneeuw. Wij wensen jullie veel plezier, en we horen gauw van jullie. Groetjes.

• 11 Januari 2010 - 19:08

Martin En Nadzua:

Hallo buurtjes,

hopenlijk hebben jullie een goede reis gehad down under. We zijn net bij de poesjes geweest. India en kahindi konden niet wachten tot we aan de beurt waren. ze hebben heerlijk gespeld met Luna.Demi moest erg wennen aan het drukke gespring van Kahindi. Ze kunnen nu lekker uitrusten en wij kunnen niet wachten tot morgen.
    Geniet van jullie reis.
    Liefs
    de buurtjes

• 12 Januari 2010 - 21:05

Marianne:

hoi Ingrid en Theo (held van Australie.) Ingrid je had al de kriebels voor dat je weg was, dit was misschien al een voorteken, maar dat het een reis zou worden met hindernissen was toch niet de bedoeling. Ik hoop dat de koffers snel gevonden worden. Rust maar lekker uit en geniet van de vakantie met jullie familie. Wij zullen de oosterhofjes site regelmatig bekijken
    groetjes
    Marianne en Marcel