Thuis!! - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Thuis!! - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Thuis!!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

14 Maart 2010 | Nederland, Eerbeek

Ja, wat valt daar over te zeggen, thuis. Geweldig weer, maar toch met weemoed, want jongens, wat zit dat land in ons bloed.
We hebben de laatste dagen nog even genoten van het heerlijke weer. Was erg heet, rond de 40gr. En ja, zelfs ik kan me daar nu niets meer bij indenken, want, bibbers, ik heb het koud!!!! De koffers pakken was natuurlijk grote hilariteit. Theo was de auto naar de stalling aan t brengen en Mira en ik zijn eerst naar het strand geweest om vervolgens onze energie op de koffers te botvieren. Mira zou pakken en ik aangeven. Als ze niet keek legde ik stiekem weer een stapel bij haar neer en iedere keer weer een hartverzakking van haar kant. Ze had veel verwacht, maar dit…..!!!! Enfin, op de koffers zitten en ze waren dicht. Niet meer aankomen.
Samen met Mira nog afscheid genomen van Australie op Pinnaroo. Veel kangaroos weer gezien. Geprobeerd een kangaroo met een little joey in the belly te fotograferen. Die kleine was gras aan t knagen terwijl hij in de zak hing. Maar toen ik redelijk dicht genaderd was, kwamen ze met grote sprongen op me af. En papa kangaroo was errug groot. En moeders keek ook niet happy. Mira zei dus maar dat ik moest maken dat ik in de auto kwam. Gehoorzaam als ik ben, heb ik dat ook gedaan. (na nog een paar mooie foto’s (ik kan het niet laten))
. ‘s Avonds nog gegeten op het strand. Mooie sunset weer. Allemaal a bit sad, maar aan al het goede komt een eind. ‘s Morgens voor we naar het vliegveld gingen nog even gezwommen in de zee en nog even genoten van de zon, en toen was het uur daar.
Koffers ingecheckt!! (jaaaa, ze mogen mee, na wat heen en weer gepraat.)
Afscheid nemen. (ik heb het net droog gehouden) EN VLIEGEN MAAR. Een rustige vlucht gehad. Heathrow gaf weer wat problemen. Ik was Theo kwijt geraakt, maar na wat zoeken hebben we we elkaar toch weer gevonden, zodat we samen het laatste stukje konden doen. Koffers ook aangekomen. (dat was ook errug plezierig).
En toen,…..jongens wat een ontvangst. Mijn ouders en Sander en Sanne stonden ons op te wachten. Dat is zoooo leuk. Ik heb alles uit m’n handen laten vallen en het arme kind zowat plat geknuffeld. (er zat nog een paal tussen ons in) Maar GEWELDIG!! Thuis was alles dank zij dochters spic en span. Kerstkaarten van de muur, Australie foto’s in de plaats, taart bij de koffie (dank ouders). Het avond eten stond al klaar, kon zo ‘s avonds de oven in. En dan komt de post met een welkoms kaart van je collega’s. (volgens mij nog echt gemeend ook) en mijn dag kon niet meer stuk. Nu nog een stukje jetlag wegwerken.
Dank, dank iedereen voor jullie support, hulp (alle poezenoppassers) en leuke reacties op de site. Die hebben allemaal mede geholpen om onze vakantie te maken zoals hij was. Dank lieve ouders en dochter dat jullie ons zo lang konden missen (wat een rust he), zodat we nu alweer na kunnen gaan denken voor ons volgende bezoek aan AUSTRALIE. We will be back, mate!!!!! ;)

  • 14 Maart 2010 - 13:06

    Mams:

    Dat is dus voorlopig je laatste bericht,alleen mis ik nog foto's, maar misschien ben ik te vlug.
    Heerlijk dat jullie zo genoten hebben,wij hebben het met liefde gedaan.maar zijn toch ook blij dat alles nu weer normaal is ,ik denk niet wij alleen.Een knuffel voor de poezen en volgende keer brengen we Maaike weer mee,vertel ze dat maar. Liefs Mama

  • 14 Maart 2010 - 13:07

    Mams :

    Ha daar zijn de foto's doei!!

  • 14 Maart 2010 - 16:52

    Piet En Ria:

    Home sweet home.

    Welkom en tot horens.
    Ria en Piet

  • 15 Maart 2010 - 10:53

    Neefje:

    WELKOM THUIS

    Het was heel mooi om mee te kijken. Bedankt dat we mee mochten genieten.

    doeg...

  • 15 Maart 2010 - 11:40

    Sanne:

    Zoals al eerder gezegd.. WELKOM THUIS!!

    Ben blij jullie weer heel bij me te mogen hebben.
    Die jetlag helpen we wel even een handje de goede kant op.

    Tot pavlova!

    Dikke kus!!

  • 17 Maart 2010 - 09:16

    Mariette:

    Je bedankt iedereen, dat is heel lief, maar ik wil jullie bedanken dat ik mee mocht op deze fantastische trip!

    Kus M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eerbeek

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 27495

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: