Jippie!!!! - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Jippie!!!! - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Jippie!!!!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

14 Januari 2010 | Australië, Scarborough

Ja, ja. Mijn koffer is geariveerd. I'm so happy.Nu heb ik natuurlijk geen excuus meer om te gaan shoppen, maar ja, een kleinigheidje blijf je houden. Theo's koffer komt vanavond. Mijne was gelukkig eerder :) Waren ze hier ook erg blij mee, want ze wwerden een beetje gek van me.
Zijn gister en vandaag even naar het strand gewesst, want het is errug heet. Ooit gehoord van Glow in the Dark? Nou wij zijn het. We lichten op. Mens wat verbrand je hier snel. Maar een paar uurtjes geweest met factoor 15 en het doet al zeer als je wijst. Morgen gaan we naar Kingspark en 's avonds naar de paarden rennen. Zaterdag met Ron and Fran naar een concert van Ronan Keating en anderen. Picknicken daar dan. Zondag met de boot naar Rottness. Ik zal aan je denken Sanne. Doe ik dat toch wel hoor. Ik heb nog niet veel foto's,maar die komen nog wel. Bedankt voor alle leuke reacties. Ga zo door. I love it. (gaat goed m'n Engels, he?) Bedankt alle poeze oppassers, dit is de helft van mijn vakantie, te weten dat daar alles goed gaat. De andere helft zijn mijn koffers, dus hee, I;m happy.:) Tot de volgende update.


  • 14 Januari 2010 - 15:29

    Mariette:

    Jij wsa natuurlijk vergeten dat daar Down Under een gat in de OZON laag zit en factor 15 écht niet voldoende is hè? Maar goed, dat weet je dan nu. Mij is hetzelfde overkomen hoor!
    Volgens mij heb je een heerlijk, leuk en overvol programma. Geniet maar met volle teugen!
    Veel groetjes,
    Mariette

  • 15 Januari 2010 - 10:00

    Monique:

    Hey Ingrid!

    Wat fijn voor je dat je koffer weer terecht is. Ik zou ook goed balen als ik geen kleding en vooral make-up zou hebben... Ik begrijp dat je je (ondanks wat tegenslagen) goed vermaakt daar. Mooi man!
    Geniet er maar lekker van! Groetjes Monique (die nu hard aan het werk is bij Watts, ahum)

  • 15 Januari 2010 - 12:02

    Sanne:

    het duurde even voordat het goede bericht openbaar werd ;). Maar alles is aangekomen (zelfs de dingen die jullie niet wisten). Hoop dat het ontbijt lekker is vanaf nu, hihi!

    We hebben al heeel veel contact dus heb weinig nieuws te melden.
    Kan alleen nog maar een keer zeggen... GENIET!!

    Ohw ja mam... hoe vaak moet ik zeggen dat jij ook verbrand!! haha... kreeftje!!

    Hele dikke kus van mij voor jullie!!

  • 15 Januari 2010 - 17:00

    MAMS:

    lEUK ZO ALLES VAN JULLIE TE LEZEN,PAT HERKENDE IK NIET MEER.gISTEREN BIJ DE POEZEN,MAAR GEEN DEMI GEZIEN WEL EVEN fEYA EN MEER lUNA. iK HAD JE NOG GEWAARSCHUWD VOOR VERBRANDEN,MAAR WIE NIET HOREN WIL.........DE REST WEET JE WEL.ALLEMAAL DE HARTELIJKE GROETEN ENJULLIE VEELS MAMA EN PAPA (DIE SCHRIJFT OOK NOG WEL EENS MAAR KOMT ER ZEGT HIJ NOG NIET AAN TOE) NOU DOEI!!!!!!

  • 17 Januari 2010 - 15:19

    Papa:

    Hier is dan eindelijk een berichtje van mij.Zo jullie kunnen nu met een gerust hart vacantie vieren.Hier is alles nog bij het oude.De sneeuw is al aan het smelten,bij een beetje regen.Kun je het indenken met jullie hoge temp.Met maaike gaat het stukken beter.Wel moeten we zijn brokken nog zachter maken, van zijn is niet veel meer over.Luidjes ik wens jullie nog veel plizier en.....veel warmte !!!!!!! lIEFS PAPA

  • 18 Januari 2010 - 07:44

    Rikie:

    Hoi Ingrid en Theo,

    Het zal voor jullie en je omgeving wel prettig zijn dat de koffers er zijn, kun je eindelijk weer een schone onderbroek aantrekken!!!(grapje). Geniet verder van de reis, dan geniet ik van de verhalen. Tot mails. Rikie

  • 18 Januari 2010 - 19:46

    Wess.Bessels:

    Hoi ik heb jullie mailtjes ontvangen hartstikke leuk geniet lekker van alles .hier is het nog winter de sneeuw is bijna weg,Bij juliie is het volop zomer.De groetjes tot gauw doei Wess.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Scarborough

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 27485

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: