Een paar rustige dagen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Een paar rustige dagen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Een paar rustige dagen!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

18 Februari 2010 | Australië, Sydney

Zijn nu inmiddels 6 dagen verder. Zoals we ons zelf beloofd hebben een aantal rustige dagen, na al die kilometers. Was ook wel nodig, we waren echt wel moe. Theo is driftig aan de gang gegaan met het aanleggen van tuinverlichting. Later heeft hij “samen” met John de schoorsteen er uit geslagen. Die jongen is niet moe te krijgen en vindt het heerlijk als hij weer wat te doen heeft en Mira…..die vindt het geweldig zo’n klusjesman in huis. Al haar vriendinnen willen Theo wel boeken. Nou, echt niet, he’s mine!!!!
Afgelopen Zaterdagavond zijn er een aantal vrienden geweest om dinner te hebben met ons. Bret, Sandy, Debby, P.J. en Wendy. Hebben erg gelachen. :D
Iedereen wil aan je voorgesteld worden en een avondje met je hebben. Aankomende Zaterdag komen er ook weer vrienden. Heel gezellig, maar ook best wel vermoeiend. Mira heeft haar beroemde opgerolde pavlova gemaakt. Nu moet ik Jan nog emailen, welke het lekkerste was!!
Verder hebben we Maandag heerlijk geshopt in Hillary’s shoppingcentre. Weet je nog Sanne, met die leuke souvenirwinkeltjes. Ik heb me daar dus niet gedragen, maar ja, Theo ook niet. Hi, hi. :)
Dinsdag naar Mandurah gegaan naar tante Loes. Voordat we weg gingen kwam Tineke nog even om een paar wasjes te draaien. Dat is altijd feest. Mira weer in de stress. Enfin, hebben we ook overleefd.
‘s Middag kwamen Uncle Albert en Auntie Bettie op bezoek om met ons te eten ‘s avonds. Tante Loes werd niet lekker. Ik zag dat ze een “spooky eÿe”had. Helemaal bloeddoorlopen. Een verpleegster gewaarschuwd. Ze moest gaan liggen en zich rustig houden. Had een veels te hoge bloeddruk, waardoor er een adertje gesprongen was in haar oog. Dus Mira en ik moesten koken. Grote hilariteit. We hebben zoo gelachen. ‘s Avonds was erg gezellig. De volgende morgen is T. Loes naar de dokter geweest en alles was weer o.k. Ze moet zich alleen wat rustig houden. (dat wordt moeilijk)
‘s Middags heerlijk bij het zwembad geweest op het complex en later weer naar huis in Scarborough. Niet veel bijzonders dus, maar wel heel gezellie allemaal. Vanmorgen naar het strand. Wordt erg heet vandaag en vanavond eten op het strand om naar de sunset te kijken.

• 18 Februari 2010 - 08:34

Mams:

Hallo Allemaal
    Staan op punt naar de poezen te gaan, alles weer goed met Tante Loes, ja die denk een ijzeren lijf te hebben no way. Doe iedereen die wij kennen de hartelijke groeten jullie veel liefs van ons Mama en Papa

• 18 Februari 2010 - 11:08

Willepil:

Toen zat ze nog op de schommel!!!
    Het ziet er allemaal heel gezellie uit. Een high tea met pavlova in jullie theehuisje met mooi weer, zie ik wel zitten, lekker beppen. Zal straks wel weer wennen zijn zonder al die lieve familie. Hier ook rustig zuiden vakantie en morgen krijgt de rest van Nederland vrij. Groetjes!!!

• 18 Februari 2010 - 11:38

Sanne:

aaahhhh... hoe kom je aan die foto's!! hahaha!

Die spin is vies... IELH!!

Ik vind de eerste foto wel erg lief! jij hebt nu ook een bully!! Ik heb hem in het klein :D
    Hoe gaan jullie het in hemelsnaam toch doen met al die spullen als jullie terug moeten. Dat wordt een vrachtvliegtuig boeken volgens mij. Of Bartje moet nog een keer met die tickets komen... nemen wij miss ook wel wat mee terug ;).

Nou, bijna Sydney. Wacht met smart op die verhalen.

Hele dikke kus voor jullie!

• 18 Februari 2010 - 11:39

Btw...:

die pavlova wordt hier ook gemaakt!! Ik krijg de primeur maar bij deze nodig ik iedereen die zin heeft uit in Eerbeek (en dan wel bij jullie thuis en niet bij mij he ;))

• 19 Februari 2010 - 13:42

Mariette:

Bekende knuffels. Ik heb ook nog zo's lieve Koala, een beetje bruiner. Toen ik daar was en hem op schoot had dacht een voorbijgangers zelfs dat het een echte was.
    Wat heerlijk dat jullie het zo fijn en gezellig hebben.
    Ik hoop dat je tot op de laatste dag nog zo geniet en ben kan me de bedenkingen van Sanne voorstellen, met dat vrachtvliegtuig!

Veel groetjes,
    Mariette

• 20 Februari 2010 - 08:32

Sander:

Hallo schoonouders!

Het is prachtig om alles mee te krijgen hoeveel plezier jullie daar beleven. Nu we ruim over de helft zijn kan ook schoonzoon het niet laten om een digitaal berichtje over de grote plas naar jullie te sturen (flessenpost is onderweg).

Vergeet niet: tijd vliegt als je schikt hebt! Of in jullie geval misschien beter; Time Flies When Your Having Fun! Dus geniet elk moment!

Wees niet bang als je na 9 weken terug bent, veel lijkt veranderd maar is gewoon hetzelfde gebleven, zo:
    - is het minder wit en het lijkt warmer; maar hier in de korte broek merk je geen verschil!
    - Jullie dochter lijkt gegroeid vergeleken met de laatst gevonden foto,
    maar lijkt nog precies op 9 weken geleden.
    - Theo, hoewel anders verwacht lijkt de nieuwe auto van schoonzoon verdacht veel op zijn vorige 323F ;)
    - De katten lijken wat schuchter, maar wat liefde maakt dat weer binnen een dag goed!
    - Schoonzoon is geslaagd maar is nog steeds niet zo snugger.
    - Owja, er liggen wel overal paaseitjes en dat is wel anders; maar het wordt pasen...

Kortom;geniet volop, live the moment en tot over 3 weken!

Groeten Sander

P.S.: Bartje, denk d'r an!

• 20 Februari 2010 - 16:17

T.To:

Hi Geweldig al die reisverhalen, maar, als Theo aan de slag moet (gaat) is het niet meer dan billijk dat jij ook een keertje je best moet doen met eten koken. Je schrijft wel, dat jullie erg hebben gelachen, maar ... was het ook lekker, Ingrid?! Vast wel.he. Veel plezier daar. Gr. t.To.
    PS Vanmorgen was het hier voor de verandering weer wit.

• 02 Maart 2010 - 15:46

Papa:

Hallo Ingrid en Theo en verdere Fam.Zo jullie vakantie is zowat gedaan,nog even en je bent weer in het kikkerland.Wij hebben vandaag weer de zon gezien bij 5 graden +.Dus jullie zijn gewaarschuwd,bostrok en dukke jas aan bij de aankomst.Geniet er nu maar van.Vele groeten en tot kijk in het kikkerland.Papa