Nog ff!! - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Nog ff!! - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Nog ff!!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

19 Januari 2014 | Australië, Mandurah

Morgen de camper ophalen!! Rustige dagen gehad. Tot en met vrijdag in Mandurah geweest. Geen muggen, Sanne, wel dolfijnen in de rivier gezien. Blijft apart. Lekker balletje gehakt bij tante Loes gegeten. Theo de auto, zonder sleutels aan t lopen gemaakt. De buurman heeft de auto op Gumtree, een soort marktplaats gezet. En vandaag hoorde we dat ie verkocht is. Dus dat is mooi. Een groot eng beest gezien bij de cottage. Waar Theo zowat opstapte. Was onschuldig. Volgens de Aussies. Een soort slang. Verder heel veel verschillende soorten papegaaien in de tuin. Thuisgekomen op vrijdag en zaterdag weer lekker aan t strand geweest. Inmiddels weer 38 gr. Vanmiddag zagen we vanuit de auto weer een bosbrand. Dat blijft trickie hier. Gisteravond gaf Mira een bbq met een aantal vrienden. Was leuk om de bekende gezichten weer te zien. Een enorme kakkerlak zat op mijn hoofd en zakte gezellig op m'n schouder. Waarna hij door een enorme gil van mij vanaf vloog. Werkelijk,hij was bijna tien cm groot. Bah, bah, bah. Brett, vond het daarna leuk om tortillachips op me te gooien zodat ik dacht dat het beest weer op me zat. Ik kan jullie vertellen, de tafel ging zowat met eten en al de lucht in. Algemene hilariteit. Vandaag alles klaargelegd om mee te nemen, boodschappen in huis. Morgen de camper inrichten en dinsdagmorgen vroeg weg. Spannend!!! Theo is nog ff een slot in de deuren aan t maken. De deuren die hij er de vorige keer ingezet heeft. Ze bewaren soms een klusje voor hem. Als John ergens geen zin in heeft, zegt ie, wait for Theo to come. He can do it!! Hoop dat ik verslag can geven van onze reis wat betreft het internet bereik. Net met Sanne geskypt. Is fijn dat dat zo kan. Nu, jullie zijn weer helemaal op de hoogte! We are going up north and we will meet you there again.

• 19 Januari 2014 - 13:18

Christien:

Pff wat een verhaal van die kakkerlak! Jakkie! Zou me ook kapot zijn geschrokken.
    Leuk dat jullie zoveel mensen ontmoeten daar.
    Heel veel plezier met de camper! Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen!
    Enjoy!

Liefs,
    Christien

• 19 Januari 2014 - 14:57

Sanne:

heerlijk om de verhalen te lezen, de foto's te zien, maar nog meer om jullie zo nu en dan live te zien en te spreken!!
    Die kakkerlakken zouden afgeschaft moeten worden, nu op je schouder maar misschien straks in je bed :-O.

We houden contact, maar in de tussentijd lekker veel foto's en leuke erhalen verzamelen zodat we vanaf een afstandje kunnen blijven mee genieten!!

Dikke kus!!

• 19 Januari 2014 - 17:26

Abel:

Gezellig verslasg Ingrid , bij Sanne geweest zoals jeweet en nog even lekker geklets,Tante Loes is niet veel veranderd Theo helemaal happy met de gehakt balletjes . Voor nu alvast fijn reis , benbenieuwd of de camper is wat jullie ervanverwachten .Genieten jullie , wij leven via jouw verslag mee
    Dikke kus doegdoeg

• 19 Januari 2014 - 22:20

Willie:

Zo te zien voelen jullie je alweer lekker thuis daar down under, heerlijk genieten met elkaar.
    En nu het avontuur met de camper, weer nieuwe plekjes ontdekken met hopelijk niet al te veel enge beesten. Kakkerlakken kun je bestrijden met haarlak, kiepen ze op de rug, kunnen ze geen kant meer op, maar ja dan moeten ze niet in de camper liggen, ha,ha.
    Ik wens jullie vele veilige kilometers met de camper en hopelijk kun je ons vanaf een campground nog af en toe mee laten genieten van jullie mooie reis.

Heel veel plezier!!!!

• 20 Januari 2014 - 09:05

Annelies:

Leuk hoor om jullie op deze manier te volgen. Dacht het weekend al een paar dagen niks gehoord, misschien gesmolten?:) Die dolfijnen prachtig maar al dat andere ongedierte, jakkie. Fijn dat de auto zo vlot verkocht is. Nu op naar een spannend camper avontuur. Ingrid niet zo gek doen op de fiets hè straks zegt er weer een botje knak hihi. Zo te zien worden jullie goed verzorgd. Ingrid dat wordt weer komkommer en tomaatjes over 6 weken.Heeeeel veel plezier op jullie camperavontuur en tot lezens.
    Liefs Annelies

• 20 Januari 2014 - 23:43

Sanne:

maandag avond, 23:45.. Wij slapen, jullie staan op...
    Vroeg, om aan een nieuw avontuur te beginnen. Foto's van de camper gezien en er staat op dit moment niets meer in de weg om een nieuw en super gaaf avontuur aan te gaan. Iets wat papa graag wilde, touren met een camper. Het is misschien geen bus, maar potdorie wel the bush of Australia :-).

Doe voorzichtig, geniet en vergeet ons vooral niet op de hoogte te houden.

Hele dikke kus uit een nat, koud en donker nederland ;-), xxx

• 20 Januari 2014 - 23:43

Sanne:

maandag avond, 23:45.. Wij slapen, jullie staan op...

Doe voorzichtig, geniet en vergeet ons vooral niet op de hoogte te houden.

Hele dikke kus uit een nat, koud en donker nederland ;-), xxx

• 20 Januari 2014 - 23:45