Mandurah - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Mandurah - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Mandurah

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

13 Januari 2014 | Australië, Mandurah

Vrijdagavond aan de bbq bij Ron and fran. Was lekker en gezellig.Zaterdag naar het strand geweest. Het was die dag het heetste plekje op aarde. Nou dat hebben we geweten. Zoveel mogelijk in de schaduw gezeten, sunblock 30 + en toch verbranden en een een lichte zonnesteek oplopen. Maar de zee was zooo lekker. Zondag dus heel rustig aan gedaan. Vandaag naar Mandurah gegaan. Geluncht bij t. Loes en nu in the cottage van Ron. Is een stuk afgekoeld. 29 gr. En geloof het of niet, we hebben het koud. Morgen gaat Theo onze auto verkopen. Probleem is alleen dat niemand meer de autosleutel heeft. Ach klein probleempje blijf je houden.

• 13 Januari 2014 - 18:18

Willie:

Ziet er allemaal goed en gezellig uit, lekker bijkletsen. Hopelijk gaat het lukken met de auto, iemand zal de sleutel toch ergens bewaard hebben. Handelstraat Eerbeek soms, oeps!
    Alles oké aan deze kant, zo weer even lekker sporten. Blijf genieten daar. Doeiiiii

• 13 Januari 2014 - 20:39

Sanne:

nou heb ik laatst eenbeker met vreemde sleutels gevonden, moet 'ff' komen om te proberen??? Hihihi...
    Wordt toch jaloers van al die leuke en mooie beelden!! Oh en krijg ook wel beetje heimwee hoor... Die 44'C hoeft van mij niet, maar die 29'C klinkt wel lekker :-)
    Hoop voor jullie dat er nog wat dolfijnen springen in de rivier, maar tot die tijd veel succes met de lucht en muggen en tot het volgende contact.

Dikke kus!!