Countdown. - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Countdown. - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Countdown.

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

18 Februari 2014 | Australië, Scarborough

Countdown to go home again.
Rustige week gehad. Die bewolkt dagen vielen wel mee. Geen wolkje gezien. Dus heerlijk vh strand genoten. John and Mira zijn een paar dagen weg geweest, dus die dagen het huis voor ons gehad. Niet dat dat enig verschil uitmaakte, we doen toch wat we willen. Naar Freemantle geweest. And the Freemantle black market. En ja, Sanne dezelfde kraam was er weer met dat spul wat we eerder al kochten. Ik heb me beheerst. Met ons vieren naar het Perth Fringe Festival 2014 geweest. Dat viel tegen. Lekker gegeten en rond gelopen. En, na herhaald aandringen van John, zondag appelflappen gebakken. Hadden we vorige keer al beloofd. Raar hoor. Boven de dertig gr, wel bewolkt, dus het voelde a bit cooler. Maar ze vonden ze heerlijk. Langzaam maar zeker beginnen we toch naar huis en al onze geliefden te verlangen. Om weer dingen te gaan doen. Maar dat is goed. Hoop dat die aswolk op Bali, geen roet (letterlijk gezien) in het eten gooit. Er zijn eenaantal vluchten vanuit Perth naar Bali afgelast, vanwege die wolk. En wij vliegen via Bali, wat ik toch al niets vind. Maar, Annelies, ik ga m'n best doen om op tijd aanwezig te zijn. Nu onderweg naar de caravan voor een paar dagen. Dat is in Busselton, near Marghareth River, zo'n vierhonderd km down south. Kijken of de kangaroo farm nog bestaat. Dan naar de schapenfarm voor onze Uggs Sanne. Vrijdag vertrekken we met Ron and Fran met de boot naar Rottness. Op maandag weer terug om ons voor te bereiden op de reis naar huis.

  • 18 Februari 2014 - 07:04

    Marion:

    Zoals ik in mijn 1e reactie al vermeldde
    Maat 40 en donker bruin. :-)))
    Geniet nog even van alles. En suc6 met de terugvlucht
    Hopelijk een stuk geriefelijker dan de heenreis of ben je dat alweer vergeten?
    Knuffel vanuit Eerbeek.

  • 18 Februari 2014 - 09:55

    Christien:

    Heee collega,

    Wat grappig, appelflappen bakken met die warmte. Fijn dat het dan extra gewaardeerd wordt.
    Heel veel plezier bij de caravan en bij de kangaroo farm en schapenfarm (Uggs voor Sanne? Ikke jaloers ;-))
    En natuurlijk heel veel plezier met de boottrip naar Rottness. Ik verheug me al op al je reisverhalen.
    (en natuurlijk wensen we jullie alvast een 10x betere terugreis dan de heenreis).

    Liefs,
    Christien

  • 18 Februari 2014 - 11:05

    Willie:

    Hello, even rust maar ter afsluiting toch nog leuke dingen staan en weer lekker even met de boot, heerlijk.
    Van die vulkaan schrok ik ook wel even, als het klopt komt de rook van Java van de vulkaan bij Malang. Op Java waren 3 vliegvelden gesloten, gelukkig merken ze er in Bandung en Jakarta niets van. Ik wil niet nogeens door een vulkaan mn reis annuleren :). Hopelijk blijft het zicht voor jullie in Denpasar straks ook goed en blijven alle vulkanen rustig. Gaat vast goed komen, maak er samen nog leuke dagen van want o, als je weer iedereen gezien hebt hier en alle dagelijkse dingen weer doet wat zul je dan weer naar down under terug verlangen. We keep in touch!!!!

  • 18 Februari 2014 - 11:48

    Ingrid Oosterhof:

    Wel dames, die Uggs gaan nog ff niet lukken. Schapenfarm was te duur en het scheerdersfeest ging niet door. Kangaroofarm is weg. Willie, ik wens je nu alvast een hele veilig reis. Be carefull. And see you soon. XXX.

  • 18 Februari 2014 - 14:58

    Abel:

    Toch wel fijn jullie weer gauw te zien,maak er nog gezellige dagen van voor iedereen ook voo r Ron en Fran de artelijke groen en a big hugh.liefs ons beidjes

  • 22 Februari 2014 - 10:59

    Sanne:

    over precies een week staan jullie weer met beide beentjes op nederlandse bodem. Genietend van de jetlag, maar stiekem nog een beetje op die australische wolk van herinneringen. Nu dobberen jullie nog bij Rottnest Island en krijg ik berichtjes dat moeders als gezouten haring het paddle board heeft overleefd. Verheug me nu al op de foto's en hopelijk filmpjes die de stuntcapriolen hebben vast gelegd.Met een paar dagen zijn jullie daar ook van 'thuis' en gaan de laatste dagen echt van start. Naar verwachting zullen die afgesloten worden met een bezoekje aan Pinnaroo om ook gedag te zeggen tegen al die lieve hoppahops!

    Kan niets anders blijven zeggen dan geniet, maar ik geef toe... Ben stiekem ook wel blij dat jullie volgende week weer op loopafstand zitten in plaats van een whats app of skype afstand :-).

    Guys, enjoy the last week and see you soon!!!
    XxxxxxxX

  • 25 Februari 2014 - 09:59

    Marion:

    Hello
    Fijn dat jullie weer bijna thuis zijn. Florida ik kom eraan!
    Kus en ik spreek je ergens in maart en anders 1 april

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 27474

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: