Rustige dag. - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Rustige dag. - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Rustige dag.

Door: Ingrid.

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

10 Januari 2014 | Australië, Scarborough

Gisteren een rustige dag gehad. Ron kwam even langs wippen. En tante Loes was er. Niets veranderd. 85 en nogsteeds aan het rondrennen. Leuk om haar weer te zien. Gisteravond had Mira echte Hollandse kost. Rode kool met draadjesvlees. Ik moest proeven of het goed was. Het was heerlijk. Steve en Taylor (een vriend met dochter) aten mee. Full house en bere gezellig. Vandaag 36 gr. Uurtje naar het strand geweest. Niet langer, want dankzij het gat in de ozonlaag verbrand je hier binnen tien minuten. Maar was heerlijk. Theo voor het eerst weer gereden. En ja, Sanne, de ruitenwissers gingen weer aan i.p.v. De richtingaanwijzers. Hij ging maar één keer aan de verkeerde kant rijden, dus dat viel mee tot nog toe.

• 10 Januari 2014 - 09:56

Annelies:

Hoi luitjes. Klinkt goed allemaal. Hier schijnt op dit moment ook de zon. Alleen de temp. is 30 gr. lager brrrrrr. Eerste week zit er bijna op. Ben er goed doorgekomen. Lekker genieten en tot lezens.

• 10 Januari 2014 - 10:11

Christien:

Kijk! Het genieten is begonnen zie ik! Heerlijk!

Liefs

• 10 Januari 2014 - 13:08

Sanne:

Whahahaha.... ik zie het ook gewoon gebeuren!! Maar zeg niet dat het mezelf niet zou gebeuren :)
    Ben jaloers bij het beeld van de heerlijk blauwe zee, jongens wat ziet dat er goed uit!!

Hier inderdaad een stuk kouder, maar de winter is nog ver te zoeken. De kleur zal het bewijzen over een tijdje, duo penoti.
    Was het rode kool met de oerhollandse appelmoes? Als dat zo is wil papa zeker ook wel een balletje gehakt ;).

nou, lekker doorgaan met genieten!!

Dikke kus

• 10 Januari 2014 - 14:05

Nadzua:

Ohhhh heelijk, zee, witte strand en hitte..... Gelukkig schijnt de zon hier, maar das alles.
    Geniet nog, wij vermaken ons met de poesjes. Het is trouwens heerlijk koken als de kids bij jou tv aan het zijn. Ze vermaken zich prima met feya en milou.

• 10 Januari 2014 - 14:41

Johan:

Begin met de dag jaloezer te worden. Waren wij maar weer terug. Hebben jullie nog speciale plannen in Perth? Ik blijf het wel volgen.
    Veel plezier!

• 10 Januari 2014 - 16:03

Ingrid:

Johan, wat leuk dat jij ons ook volgt. Kan ik je lekker jaloers maken. Hebben zeker nog plannen. Blijf ons volgen, kun je ze meemaken. Annelies, het aftellen voor jou (en voor ons

• 10 Januari 2014 - 18:31

Abel:

Fijn dat jullie zo genieten,leuk tante Loes te zien,alleen ze moet niet te veel hebben van die "nieuwigheid"..Fran nog niet gezien groetjes voor beide.Doeg, Doeg