Een rustige dag. - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Een rustige dag. - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Een rustige dag.

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

25 Januari 2010 | Australië, Kalbarri

Zit het nieuws te kijken en de weerbericht te kijken. Sinds jaren hebben ze hier nit zo’n lange droogte periode gehad. Nou, heb ik geen problemen mee. Gisteren naar Lucky Bay geweest. Om daar te komen moesten we enorme zandduinen over rijden. Dat was gaaf!!!! Lucht uit de banden laten lopen en gaan. Bij Lucky Bay koffie gedronken. Ja, wij nemen alles mee. Heeerlijk zitten genieten van de zee en Theo, die krabben aan het pesten was. Het blijven ook net kinderen, die kerels. ‘s Middags een boot gehuurd en de rivier opgevaren. Hier mocht Theo voor de eerste keer vissen. De arme jongen had nog nooit een hengel vastgehouden. Nu moest er een dooie vis aan (dat deed Ron, wij keken niet) en in het water ermee. Er zijn nog nooit vissers zo blij geweest dat er niets gevangen werd. Ondanks Rons verhalen dat er erg veel grote vissen zwommen en die normaal ook ving. Theo dus niet. J Wel pelikanen gezien en op de oever kangaroos.
Gisteravond een bbq met familie van Ron and Fran. Erg gezellig. Die aussies zijn echt aardig.
Vanmorgen om 6 uur ging voor Theo de wekker. (gaap) Hij mocht (hi, hi) gaan vissen op zee met Ron en Carl. Op een heel klein bootje (wat achteraf gezien nog lek was ook) op een behoorlijk ruwe zee. Ze hebben alleen de kreeftpotten gecontroleerd. Was die jongen blij dat íe weer thuis was. Hij zag wel een beetje groen en is een poosje gaan liggen. En zoals hij zelf zegt, ik ben gemaakt voor het land, niet voor het water, anders had ik wel kieuwen gehad.
Na weer een stevige massage van Ron, (mijn nek is nu stijf aan twee kanten) (is dat wat voor de ziektewet, Marianne), hebben Fran en iik creatief zitten doen. Kun je voorstellen, 35gr. En wij zitten iets voor kerst te fröbelen. Daarna naar een papegaaiencentrum geweest, waar ze papagaaien fokken. Was erg leuk en mooi. Vanavond misschien nog een zonsondergang en dan morgen op naar Monkey Mia.

• 25 Januari 2010 - 11:45

Sanne:

Hahaha... GEWELDIG!!

Ik had niet anders verwacht van papa en had dat dus ook al lopen verkondigen!!
    Moet hij mijn polsbandjes lenen ;).

Ben benieuwd wat dat gefreubel gaat opleveren.

Hier alles goed... volgende week slaap ik bij de katten een nacht.

Dikke kus voor jullie en tot het volgende verhaal!!

• 25 Januari 2010 - 18:28

Marion:

Ooooooh zijn die dingen aan Teets hoofd dan toch oren!!!! Ik dacht toch werkelijk kieuwen. Hij luistert toch nooit Hahahah
    Sorry Teet.

• 25 Januari 2010 - 19:01

Mams:

Wel een apart leven in Aussie vind je niet. Zo zie je Theo,dat je dingen doet,als ze je dat van te voren verteld hadden, dan had je gezegd NO WAY en dan ..... krabben pesten kun je wel.
    Jongens geniet verder tot horens Liefs van mama

• 25 Januari 2010 - 21:19

Miranda:

Hoi Ingrid en Theo,
    Wauw wat een avontuur!
    Wat is het leuk daar in Aussie en veel te zien.
    Die Quackers zijn echt schattig, leuk als huisdier, vinden de siameesjes vast niet zo geslaagd hahahha.
    Veel plezier samen in dat prachtige land.
    Dat hebben jullie al, dat is te zien.
    Groetjes, Miranda

• 26 Januari 2010 - 18:26

Bartje:

hee eerbekers
    theo was weer in zijn element dan in de desert.
    enne wat betreft die watervrees walrussen liggen ook meestal op het droge idd(haha)
    mooie fotos en geniet er nog maar van
    de groeten

• 26 Januari 2010 - 20:42

Marianne:

Hallo Australie gangers,
    het ziet er niet naar uit dat jullie je vervelen. Wat betreft die stijve nek, volgens mij gaat dat wel over, twee maal daags een massage doet vast wonderen.
    Veel plezier nog,
    groetjes uit het koude Nederland
    Marcel en Marianne

• 27 Januari 2010 - 13:18

Mariette:

Super super!Het is echt een aan één schakeling van geweldige belevenissen. De duinen doen mij natuurlijk direct aan de Dakar rally denken!
    En wat die stijve net betreft: Heb je misschien per ongeluk Theo's pilletjes genomen en niet goed doorgeslikt?!?!? Grapje!
    Doei!
    Mariette