Nog 19 dagen.. - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Nog 19 dagen.. - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Nog 19 dagen..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

19 December 2009 | Nederland, Eerbeek

We zitten nu nog heerlijk voor de brandende houtkachel, met een temperatuur van 10gr onder nul. Niet voor te stellen dat we over 19 dagen bij 30gr op het strand zitten. De kriebels beginnen nu toch echt te komen. Alles klaar voor de kerst, dan oud en nieuw, en dan.. Ik houd jullie op de hoogte en hoop vele berichten van jullie te krijgen.

• 20 December 2009 - 13:47

Marion:

Ja ja meid en jochie
    Het schiet weer op
    Jullie weten het he?
    Gewoon GENIETEN

• 24 December 2009 - 10:19

Jullie Meidje...:

jaja... kriebel kriebel kriebel...
    het aftellen is al ver van tevoren (een jaar!!!) begonnen maar loopt nu toch echt op het einde.
    nu wordt het voor mij aftellen tot jullie weer veilig terug zijn.

hele dikke kus voor jullie!!!

• 14 Februari 2010 - 10:59

Willie:

Had ik toch een heel verhaal getikt, druk ik op de verkeerde knop, balen!! In het kort nu: heerlijk al dat geknuffel, blijft onvergetelijk deze reis en wie weet komt er nog een vervolg. Op de kaart is het maar een klein stukje maar al zoveel km. Nu lekker relaxen aan het strand. Wij maken ons op voor het skieën, zijn met de club bij elkaar geweest was erg leuk. Hebben er zin in, gluhwein en zonnetje erbij moet lukken, de 26 ste vertekken we. Lars is al aan zijn neusamandelen geholpen, was erg benauwd door zijn neus, moet nog wat opknappen maar zal wel helpen. Vlg. week wordt hij alweer 1 jaar.Staks de carnavalsoptocht, als die door gaat, de binnenwegen zijn nog vol ijs en sneeuw en het sneeuwt weer ligt. Jullie houden de warmte van Australië en wij de vele sneeuwval van 2010 in herinnering, apart hé. Toch weer veel getikt. Verder alles prima hier. Ga nu aan de koffie, Groeten van Leetje en mij.Alaaaaaaff!!