Veel Kangaroos - Reisverslag uit Busselton, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Veel Kangaroos - Reisverslag uit Busselton, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Veel Kangaroos

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

12 Februari 2010 | Australië, Busselton

De laatste morgen in de caravan. John and Mira gaan de hele boel opruimen en wij gaan naar het Wildlifepark waar we twee jaar geleden met Sanne geweest zijn. Daar verzorgen ze jonge kangaroos, die binnengebracht worden door mensen die de little Joey’s langs de kant van de weg vinden. Vaak is de moeder gedood door een auto. Dit is zo verschrikkelijk leuk. De little Joey's natuurlijk, niet dat de moeder gedood is. Er zijn ook grotere kangaroos, die er los lopen.Als de kangaroos oud genoeg zijn worden ze weer uitgezet in het wild. Er zijn natuurlijk meerdere dieren. Een buterfly gedeelte. De vlinders proberen overal op te zitten, zelfs op je bril. Maar dat ging me iets te ver. Ik heb een litle Joey de fles gegeven en daarna nog een poos met ze zitten spelen. Sanne al jaloers? Ik had je er graag bij gehad hoor.:) Gisteren zijn we ook nog in een vogelpark geweest. Was ook erg leuk. Je kwam er binnen en gelijk had je papagaaien, kaketoes, parkieten en nog meer op je schouders en hoofd zitten. Ze hadden erg scherpe klauwen, maar ze waren wel erg lief. Sanne, je had hier niet bij willen zijn. Hi, hi. Zijn ook bij de schaapsscheerder geweest om Uggboots te kopen, maar die had niet veel keus meer. Dus op jacht. Ik had ze jou beloofd, Sanne en he, ik wilde er zelf ook nog een paar. Is gelukt. Theo mocht z’n creditkaart trekken. Die ook weer blij!! ;)
Op de terugweg naar Perth nog even bij Tante Loes langsgeweest. Albert en Bettie waren daar op bezoek. Dus een foto gemaakt voor julie, pap en mam. Ze vonden het erg leuk om de dochter van Ab en Ellie te ontmoeten. Daarna naar huis. We waren allemaal moe van het vele reizen. Vandaag een rust dag. Nou ja, rust!! Ik heb geloof ik 6 wasmachines gedraaid, opgehangen en opgevouwd. Tja, dat hoort er ook bij. Theo is bezig om buitenverlichting aan te leggen. Hij is blij datíe zich weer even nuttig kan maken. Nog even naar de Freemantle market geweest op zoek naar die broek voor jou, Sanne, maar die moet nog besteld worden. We blijven volhouden. Komende week een beetje rust en naar het strand. Het wordt erg heet. Tegen de 40gr. Kunnen jullie je niets bij voorstellen met al die sneeuw.:( Ik kan me die sneeuw niet voorstellen. Morgenavond komt er een heel stel vrienden eten, die ons willen ontmoeten. Zal gezellig.zijn. Tante To en Wes, leuk dat jullie ook reageren. Ik hoor weer van jullie en jullie weer van ons.


  • 12 Februari 2010 - 15:29

    Ria.:

    Hoi Ingrid en Theo,

    Wat beleven jullie toch een mooi, prachtige,avontuurlijke, en vermoeiende vakantie. Het is heel leuk om jullie belevenissen zo mee te maken. De foto's zijn werkelijk prachtig, vooral de dolfijnen, kangaroos, parkieten. Het is inderdaad niet voortestellen dat jullie, daar in de warmte zitten terwijl het hier vriest en er weer sneeuw wordt voorspelt. Ik wens jullie nog veel plezier en tot horens.
    Groetjes Ria.

  • 12 Februari 2010 - 15:32

    Mariette:

    Wat ontzettend lief, die kleine kangaroo's!
    Het is maar goed dat jullie zoveel foto's maken. Met alles wat je beleefd en al die mensen die je ziet zou je de helft vergeten. Wat een boel leuke indrukken!
    Heel veel plezier nog!!!!
    Groetjes,
    Mariette

  • 12 Februari 2010 - 20:25

    Marianne:

    Hoi Ingrid en Theo,
    Ik lees met plezier jullie verhalen en de foto's zijn erg mooi. Ik krijg een goede indruk hoe jullie actieve kilometer vretende vakantie eruit ziet.
    Nog heel veel leuke dagen gewenst.
    Groetjes
    Marianne

  • 13 Februari 2010 - 16:17

    Mams:

    Hoi Ingrid Erg leuke foto´s vooral met de papegaaien en de kleine jody´s schattig he!Leuk die foto van Albert en Betty ja, dat is al weer lang geleden.´
    tis net als wat Pat van de week zei toen ik met haar sprak toen t.Loes belde,ze kon zich haast niet voorstellen dat jij onze dochter was. Tijd gaat snel.Leuk dat iedereen reageert,krijg
    ik een berichtje help hoe moet ik dat doen, maar ze leren snel. Lieve meid geniet nog verder ´tis om voor je er erg in heb Theo ook veel liefs en Ingrid a big hug bay bay

  • 13 Februari 2010 - 17:00

    Papa:

    Leuk die foto van Albert en Bettie,ik zou ze niet
    meer herkennen.Wat een mooie vlinders en leuke kangeroetjes zijn in het dierenpark.Nou jullie genietemenorm.Hier nog altijd sneeuw.Zo dit was het weer.Doe de hele fam. vam mij de groetenen ook de bekenden.Veel plesier toegewenst.Pa.

  • 15 Februari 2010 - 10:18

    Marion:

    Hallo Meis
    Ik hoef niet te vragen of je het naar je zin hebt.
    Vorige week je kleine meissie nog gespot. Zag er goed uit hoor!!!

    De was!!! Ik had me al zitten verbazen. Hoeveel koffers heb jij meegenomen? Heb je je hele klerenkast er ingepropt? Bijna iedere dag een ander setje.(*proest*) Kus

  • 15 Februari 2010 - 10:38

    Willie:

    Had ik toch een heel verhaal getikt, druk ik op de verkeerde knop, balen!! In het kort nu: heerlijk al dat geknuffel, blijft onvergetelijk deze reis en wie weet komt er nog een vervolg. Op de kaart is het maar een klein stukje maar al zoveel km. Nu lekker relaxen aan het strand. Wij maken ons op voor het skieën, zijn met de club bij elkaar geweest was erg leuk. Hebben er zin in, gluhwein en zonnetje erbij moet lukken, de 26 ste vertekken we. Lars is al aan zijn neusamandelen geholpen, was erg benauwd door zijn neus, moet nog wat opknappen maar zal wel helpen. Vlg. week wordt hij alweer 1 jaar.Staks de carnavalsoptocht, als die door gaat, de binnenwegen zijn nog vol ijs en sneeuw en het sneeuwt weer ligt. Jullie houden de warmte van Australië en wij de vele sneeuwval van 2010 in herinnering, apart hé. Toch weer veel getikt. Verder alles prima hier. Ga nu aan de koffie, Groeten van Leetje en mij.Alaaaaaaff!!

  • 15 Februari 2010 - 10:50

    Willie:

    Ook nog 1 naamloos gestuurd ben lekker bezig! Knippen en plakken is gelukt, dus mijn verhaal staat nu bij het goede verslag. Optocht is doorgegaan en was best groot. Kwamen langs ons huis maar buiten staan is toch gezelliger! Dit was het weer. Veel strandplezier, doeiii

  • 15 Februari 2010 - 11:20

    Rikie:

    Hallo reizigers,
    Geniet maar van jullie vakantie, zoals ik van jullie verhalen geniet.!!
    Groeten vanuit een wit Eerbeek. Rikie

  • 15 Februari 2010 - 17:19

    Piet En Ria Van Keul:

    Hai Ingrid en Theo

    Ik vind die Uggs wel wat voor de komende zomer.
    Stoer, vrouwelijk en sexy of zo .. hihihi.
    Vinden ze vast apart en trendy in Eerbeek!
    Ja ...en dan al die tropische dieren, ik ga vanavond naar het Avifauna in Alphen aan den Rijn en slaap daar enkele nachten.
    Ook allemaal mooie vogels, alhoewel het mag er natuurlijk verder niet op lijken tja.
    Zoals je door hebt: hier ligt nog steeds sneeuw.
    Heeft ook wel wat.
    Fijn dat jullie zo genieten, we wensen jullie een hele prettige voortzetting.
    Liefs xxx Piet en Ria

  • 16 Februari 2010 - 11:59

    Sanne:

    Wat gaaf allemaal... ik kijk verliefd naar de kleine 'roetjes! Wat een schatjes!!!
    En mam, als ik jou zo zie zitten komen er echt herinneringen terug aan 'mijn' slaapkamer. Die vogels waren indd niet mijn ding geweest, je kunt mijn reactie wel voorstellen 'aaaargh', hihi:):).

    Nou geniet lekker verder, ik geniet elke dag van alle mooie bloemen! Ze blijven maar komen :D.

    Hele dikke kus van jullie meidje

  • 16 Februari 2010 - 12:00

    Ugg Girl:

    ben inmiddels wel heeeeeel benieuwd van voor een uggs je voor mij hebt gevonden mam.
    Die nieuwe trend heeft ria wel gelijk in... lijkt me wel wat ;)

    KUSKUS

  • 17 Februari 2010 - 20:50

    Hilde:

    Wat een belevenissen daar allemaal aan de andere kant van de wereld. Leuk hoor! Mooie foto's ook. Dat is nog eens even anders dan hier in de sneeuw. Nog heel veel plezier! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Busselton

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 27468

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: