Rottness - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Rottness - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Rottness

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

19 Januari 2010 | Australië, Sydney

Het is vandaag alweer Dinsdag 19 Januari. Ria, lekker aan het werken? Gemeen he. Denk wel aan jullie allemaal hoor. Zaterdag avond zijn we naar het concert van Ronan Keating geweest. Stel je voor, een geweldig groot grasveld bij een enorme wijngaard, zo’n 6000 mensen. Mooi weer, picknicken, papagaaien die overvliegen, zonsondergang en dan…Ronan Keating.! GE-WEL-DIG!! Daarvoor hadden we geluncht bij Ron and Fran. Beetje gezwommen, a little chit chat.
De dag erna zijn we vertokken met de boot naar Rottness. Rottness dank zijn naam aan een stel Hollanders, die het eiland ontdekte in 1600 nog wat. Ze dachten dat er veel ratten waren, dus gaven ze het eiland de naam Rattennest, wat later Rottness werd. De ratten bleken Quackers te zijn. Een soort mini kangaroos. Tot hier het stukje geschiedenis.
We liggen hier heerlijk te dobberen in Rockybay. Sanne welknown. Het is erg heet, maar goed uit te houden op zee. We liggen een beetje in de zon, zwemmen veel. Snorkelen veel. Dat is zooo mooi. Gaan met de dinky (een klein soort 1 persoonskano) naar de kust. Moeders wilde terug roeien en halverwege de boot kukelde dat ding om. Nooit meer dat ding om kunnen krijgen natuurlijk. Kwam ook gedeeltelijk door het vele lachen. Zie je me liggen midden in de big, big oceaan met een boot op de kop, moederziel alleen. Ron and Theo waren nog aan de kust met de motorboot (je krijgt Theo echt niet in zo’n dinky), Fran was al met haar dinky bij de boot. Dus dat werd zwemmen. Maar hulp kwam er na een poosje aan in de vorm van Ron and Theo. Yeah, right. Ze waren bang dat de peddel in het water viel, en kwamen die redden. Dus ik heb die dag flink aan mijn conditie gewerkt. (Ria, ik sport dus toch wel, hoor) Vandaag op Rottness zelf geweest. Mooie foto’s van een quacker gemaakt. Daarna weer naar de boot, afkoelen. Morgen weer naar de kust, om overmorgen de reis naar het noorden te maken. Soms duurt het even voor ik weer wat op de site zet, dat komt omdat ik niet overal bereik heb Ik probeer het zoveel mogelijk.

  • 19 Januari 2010 - 10:26

    Mariette:

    Wat een droomvakantie zeg!
    Heb je ook nog foto's om ons nog jaloerser te maken?
    Groetjes,
    Mariette

  • 19 Januari 2010 - 10:27

    Mariette:

    Te vroeg geroepen, zie ze net verschijnen!
    GrM

  • 19 Januari 2010 - 11:19

    Sanne:

    oggg.... ik beleef het opnieuw!!

    Blijf verhalen zetten om ons jaloers te maken!!

    Dikke kus

  • 19 Januari 2010 - 13:47

    Mams:

    Kijken al weer uit naar de volgende belevenissen.Heerlijk kinders wat genieten julie.Papa zal wel griezelen die vond het enge beesten, ze kwamen dan ook ineens uit de bosjes voor onze fietsen.
    Zijn er nog steeds fietsen te huur of te leen dat weet ik niet meer. Liefs Mama

  • 19 Januari 2010 - 13:58

    Papa:

    Rotness,wat heerlijk,al mijn oude herinneringen komen weer boven.Ik zie zo weer voor me.Gniet er maar goed van.liefs Pa.

  • 19 Januari 2010 - 16:01

    Marion:

    He Teet

    Stoer hoor jij zo achter het roer van zo'n achterlijk groot jacht.
    Jaloers ben ik niet hoor, nou ja een beetje ;-))

  • 19 Januari 2010 - 18:27

    Neefje:

    heee wat een mooie vakantie die wil ik ook wel.
    Ik hoop dat jullie nog meer leuke dingen gaan beleven.
    En wat heeft die kapitein een mooi t-shirt aan Dubai.
    nouw veel plezier

    dikke kus je neefe

  • 20 Januari 2010 - 14:41

    Ria.:

    Hallo vakantiegangers,

    Ik ben blij dat je af en toe aan mij denkt. Op het werkt gaat het goed, en sporten van mij ook. Wel 2x per week naar de sportschool. Inmiddels is de sneeuw weer gesmolten en hoop ik dat ik weer snel kan gaan tennissen. Maar wat een mooie, leuke,fantastische, gezellige vakantie beleven jullie daar in Australie. De foto"s zijn te gek. Ik ben toch wel een beetje jaloers op jullie. Ga door met je verhalen aan ons te mailen. Groetjes Ria.

  • 20 Januari 2010 - 18:25

    Bartje:

    zie wel weer dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen
    jullie genieten goed daar i.i.g.
    nog veel plezier en we blijven jullie volgen
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 27465

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: