Een paar video's. - Reisverslag uit Monkey Mia, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Een paar video's. - Reisverslag uit Monkey Mia, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Een paar video's.

Door: Ingrid Oosterhof

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

26 Januari 2014 | Australië, Monkey Mia

We zijn nog steeds op dezelfde plek. Morgen gaan we weer verder. Maar ik had nog een paar video's. Dat is weer eens wat anders dan de foto's. Van de dolfijnen die hier zwemmen, die video's heb ik smorgens vroeg genomen. Het was toen al zo heet, dat ik spontaan (bijna) van m'n graatje ging. Theo wist me naar een stoel te loodsen en pakte een sprinklerinstallatie die op het gras stond en richte die op mij. Hihi. Moeders was weer tot leven. Dus wel wat gemist. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Theo heeft vanaaf pannenkoeken gebakken op de bbq die achter onze camper stond. Die bbqs staan overal op campings en parkeerplaatsen. Die kun je gratis gebruiken om te koken en bbqen. Let op de Emu die bij de bbq loopt. Ik was net te laat met filmen, want hij liep bijna tegen Theo aan. Later toen ik zat te eten en even de andere kant op keek hing die met z'n snavel boven m'n bord om m'n pannekoek te jatten. De lummel. ( die video's erop zetten lukt niet, vanwege het trage internet. Houden jullie tegoed)

  • 26 Januari 2014 - 18:18

    Abel:

    Na de reactie het verslag gelezen en zag dat je dus niet in de zon zat , maar aan het foto's nemen was, blijft dat wij ons ongerust gaan maken dag lieverd hvj mam en pap

  • 27 Januari 2014 - 15:55

    Simone:

    Ik zie het al, niks aan, dat hele Australie! Kom maar weer terug:-)

  • 29 Januari 2014 - 21:08

    Marion:

    Ik mis de video met de sprinkler installatie :-) muts......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 27481

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: