We zijn er!!!!! - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu We zijn er!!!!! - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!!!

Door: Ingrid.

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

08 Januari 2014 | Australië, Scarborough

Na een lange, lange reis aangekomen in Perth. 4 uur snachts plaatselijke tijd. Heerlijk om Mira weer te zien. Naar huis, een heerlijke douche en slapen. Zzzzzzzzz
Lekker uitgeslapen ( Theo tot twee uur en gelukkig weer opgeknapt). Daarna heerlijk buiten ontbeten. Jaja, 30 Gr. Lekker windje erbij. Zonnetje!! ☀️En daarna, ja Sanne, Pinneroo Kangeroes kijken. En dan weten we, we are back in Australia!

• 08 Januari 2014 - 14:06

Christien:

Och och, wat een reis. Dat is absoluut niet wat jullie er van verwacht hadden. Pfffff.

Maar nu loslaten hoor! Jullie zijn er en dat zonnetje gaat alles goed maken! ENJOY!!!!

Liefs

• 08 Januari 2014 - 14:54

Papa :

je foto s gezien.ze waren leuk.wat was het vanmorgen leuk je weer eens tezien en je stem te horen. en nu maar genieten.pa

• 08 Januari 2014 - 15:11

Abel:

Leu k dat Papa ookgerageerd heeft he? Gezellig dat we zo mee kunnen genieten.slaap lekker Mama xx

• 08 Januari 2014 - 17:48

Sanne:

oooohhh de eerste hoppahops :-)!!
    Ellendige reis is nu achter de rug en nu gewoon jullie opdracht tot genieten uitvoeren!! Heerlijk om jullie ff gesproken te hebben gisteravond. Die moderne technologie ook, toch wel handig zo :-).

Tot het volgende contact en verhaal,

Dikke kus!!!