Aftellen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

07 Maart 2010 | Australië, Sydney

Het aftellen is begonnen.:( Nog ruim 4 dagen en we gaan weer naar ons koude kikkerlandje. We zijn weer terug van Rottness. Iets eerder dan gepland, maar het weer was iets koeler en erg veel wind. Dus dat was toch geen snorkelen meer. Was erg leuk en relaxed. Meeuwen gevoerd, staande op de achterkant van de boot. Na een uur heb je wel een lamme arm. Maar het is gelukt!!!;) ‘s Avonds met Ron en Fran wezen dineren. Ik moet zeggen, je kunt er aan wennen, aan al die champagne en andere drank. Dat wordt afkicken. Deze dagen rustig aan. Tante Loes is er om ons nog een paar dagen te zien. Vandaag wezen shoppen (again). Ik begin toch wel een beetje buikpijn te krijgen als ik aan de terug reis denk. All that overweight. We hebben Qantas gebeld en gevraagd of we meer kilo’s mee terug mochten nemen, omdat we in het begin moesten shoppen, vanwege het niet aankomen van onze bagae. (I’m clever). En quess what? We mogen 10 kilo extra meenemen. Ik weet niet of het per persoon is, maar daar ga ik maar van uit. Hi, hi. Maar toch, de problemen komen toch wel. Mira helpt pakken, maar dat wordt feest. Duim maar voor me Woensdagmiddag. (voor jullie ochtend, natuurlijk) Ik heb vanmiddag m’n eerste pavlova gebakken. Om te oefenen. Als hij klaar is krijgen jullie de foto te zien. Nu alleen de foto dat’íe in de oven staat. Straks nog m’n haar verven en ik ben klaar om weer naar Nederland te gaan.

• 07 Maart 2010 - 10:19

Piet En Ria Van Keul:

Een hele goede terugreis gewenst!
    Het zal inderdaad wennen worden, alhoewel het 'normale' whahaha leven je toch ook zo weer in de greep krijgt.
    Groet P&R

• 07 Maart 2010 - 18:20

Bartje:

Nou geniet nog maar van die 4 dagen daar.. het weer alleen al is hier nog niet veel(wel al wat zon)
    Enne ingrid je kan toch ook een slordige 90 kilo daarlaten???kun je nog eens uitgebreid gaan shoppen en alles meenemen zonder probleem..

De groeten en tot binnenkort dan maar

• 07 Maart 2010 - 20:55

Miranda:

Nog even en jullie nemen heel veel mooie herinneringen mee naar huis. Neem ook nog ff wat warmte mee, het is hier nog steeds koud. Ooh nee jullie hadden al overgewicht, he wat jammer.
    Goeie reis.
    Groetjes, Miranda

• 08 Maart 2010 - 07:41

Rikie:

Hoi Ingrid en Theo, maandag 8 maart en raad eens , HET SNEEUWT, dus geen warm welkom w.b. weer, wel van ons uiteraard. Goede terugreis en we zien elkaar.

• 08 Maart 2010 - 12:06

Sanne:

blijven oefenen op die pavlova... dan kunnen wij hier smullen!!
    Het is hier inderdaad weer helemaal wit... daar waar het lente gevoel er was is dus nu compleet weer verdwenen.
    Het aftellen is volop bezig. Geniet nog even volop!!
    Zoals ik gisteren al zei... voor je het weet hang je boven Perth met een dubbel gevoel.
    Dit is 1 van de reizen van jullie leven, vergeet dat niet!

Hele dikke kus voor jullie

• 09 Maart 2010 - 15:13

Ria:

Hoi Ingrid en Theo,

Het aftellen is inderdaad begonnen. Neem wat van het mooie weer mee voor ons, wat daar zijn wij inmiddels wel aan toe. Geniet nog van de laatste paar dagen en ik wens jullie alvast prettige terugreis. Tot gauw, Ria.

• 09 Maart 2010 - 16:02

Mams:

Nog even een laatste berichtje, net ge-smst met je, was een paar dagen niet achter de p.c. geweest,een beetje ziek,maar hoop vrijdag op 't station te staan,een hele goede vlucht ,je kunt (denk ik) het beste ZELF op de koffer gaan zitten morgenmiddag ,och en wat overwicht betrefd met je creditcard kom je wel thuis. Veel lieve groetjes voor iedereen die je achterlaat en die ons kennen en voor jullie TOT ZIENS

• 11 Maart 2010 - 09:05

Sanne:

Nou... dag vriendjes en vriendinnetjes. Dat was het dan alweer!!

Het zit er nu officieel op. Heb bericht dat jullie hoog boven ons in de lucht hangen en morgen moeten we jullie alweer ophalen.
    :):)Time flies when youre having fun!! :):)

Hou van jullie!

Dikke kus

• 13 Maart 2010 - 12:27

Marion:

Ik heb die vermaledije bus alweer naast het huis zien staan!! Welkom terug en ik kom gauw verhaal halen.
    Kus Marion