Lachen!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Lachen!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Lachen!!!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Maart 2010 | Australië, Sydney

Zittend op een dobberende boot in Thompson Bay ( bij Rottness) zal ik jullie even updaten. Zijn gisteren vertrokken naar Rottness, eind van de dag. We kwamen aan in het donker. Hebben een schitterende sunset gehad aan de ene kant, terwijl aan de andere kant de vole maan opkwam. Schitterend. Een kalme zee en achter de boot een groep dolfijnen die mee zwommen. Hoe vervelend kan het zijn.;) Vandaag heerlijk geluierd. Naar het vasteland gegaan om te lunchen. En…..toen ik vanmorgen voorop de boot lag, op mijn buik, met m’n hoofd over de rand, proberend om een stingray te spotten (een pijlstaartrog) hoorde ik een geluid, ik keek en jahoor, een schitterende dolfijn, die recht op me afzwom en onder de plek waar ik lag omhoog sprong en me recht aankeek. Als ik m’n hand had uitgestoken had ik hem aan kunnen raken. Mensen, dat was zoo geweldig. Wat een ervaring. Zo dicht bij. Hij zwom daarna nog een poos rond de boot. Geweldig.:)
Een paar dagen voordat we naar Rottness gingen zijn we op het strand wezen eten. Dit was omdat het zo verschrikkelijk heet was. 42gr. En een warme wind die uit het land kwam. We hadden ons badpak aangetrokken en na het eten zijn we aan de rand vd zee in het water gaan zitten. Zwemmen kan niet als het donker is, vanwege de haaien, die hier veel zijn.( De stranden zijn al meerdere keren afgesloten geweest.) De golven spoelden om ons heen, ze werden met de minuut hoger, wij probeerden onze wijn zoutvrij te houden. Wat niet lukte. En Theo maar foto’s nemen. Kijk zo maar. Het zijn niet de charmantste, maar jongens wat hebben we gelachen, vooral naarmate de wijnfles leger werd. Na al het plezier zijn we op het strand gaan zitten om te drogen en te genieten van de warme avond (het was inmiddels 10 uur)en het uitzicht. Hi,hi. Wat een uitzicht. Ik zal een stukje van de email plaatsen die Mira aan Sanne schreef, om uit te leggen wat er gebeurde. Dit vind ik makkelijker als om het in het hollands te vertellen. Ben ik te verlegen voor!! hi it's mira we had a great nite down at Brighton beach with a glass of wine each and sitting on the sand whilst the waves were washing over us, was such fun we had bums full of sand and kept falling over, your father was very busy taking photo's, i think we were a bit drunk, John was having a sleep and your Mum and I went for a very quick walk, then had a lie down, well would you believe it, some guy came walking along the beach naked!!!! wanking!!! of course only your mother noticed and pointed it out to us, what a hoot, he sat right near where we were sitting at got stuck right into it.... can you believe it we were in histerics, John told him to piss off.... !!! we were laughting so much... Voor de vertaling van wanking ga maar googlen ofzo. Maar jongens wat hebben we gelachen.
De volgende dag hebben we gegeten in Kingspark in Perth. Op het grasveld, met het uitzicht over een verlicht Perth. Erg mooi, geen rare dingen gezien. Later nog een poosje liggen slapen daar en om half elf naar huis. Ik heb nog geen fotos van Rottness, die komen nog. Wel van onze hilarische avond. Wel, zittend op het dek, kijkend naar de sunset ga ik zo eten, en jullie….werkse nog even!!!;D



  • 02 Maart 2010 - 11:36

    Sanne:

    jaaa....ik ben de eerste!
    Haha... ff snel terwijl ik mn boterham naar binnen werk.
    Wat een hilarische foto's!! Jullie lijken echt zat daar!
    Zie dat het chinese meiske ook bij Ron en Fran was... als je haar nog ziet doe haar een knuffel van mij (als ze me nog kent).
    Ben echt jaloers op jou met de dolfijnen... zou zo graag ff over kunnen komen, gewoon in een tijdmachine ofzo.

    Zonnetje komt hier wel steeds meer door, ondanks dat het snachts nog vriest.

    Nou, geniet ervan en tot snel.

    Dikke kus voor jullie!!

  • 02 Maart 2010 - 18:10

    Piet En Ria:

    Hai lieve vrienden,

    LACHEN! Weet je ook nog waarom je zo moest lachen, vast niet ha ha ha ?
    Of waren jullie gewoon een beetje ( heel klein beetje) dronken?
    Nou mijn zegen heb je hoor!
    Wat zijn jullie prachtig bruin geworden, daar kun je hier de show mee stelen.

    Ik wens jullie nog een aantal hele fijne dagen en tot horens in Nederland.
    Groetjes Ria

  • 02 Maart 2010 - 18:13

    Piet En Ria:

    Nou moet ik lachen, ik heb dubbelgeklikt en ja hoor mijn berichtje wordt per abuis 2 x geplaatst.
    Dom dom dom, maar het kan er niet meer af.
    Denk maar gewoon dat je nog steeds dubbel ziet!
    Tjuus Ria

  • 02 Maart 2010 - 19:51

    Bartje:

    Hihi dolle boel daar zie wel dat theo 1 fles wijn in zijn eentje op heeft (slaperd) word je wel moe van he zo'n vakantie als dagtaak...
    de groeten en nog veel plezier groetjes de Jansens

  • 02 Maart 2010 - 19:52

    Marion:

    Het zal Gridje ook niet zijn he? Je ziet ook alles....Volgens mij is dat je tweede natuur. En zag je h'm dubbel of was hij twee keer zo groot?
    (*proest*) zuupert.... ha ha Tot gauw

  • 04 Maart 2010 - 16:51

    Mams:

    Zuupers dat jullie zijn!!Ja lijkt me schiterend met de dolfijnen.Nou jullie kunnen echt zeggen wie verre reizen doet kan........ enz.
    Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 27464

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: