Hello again - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Hello again - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Hello again

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

21 Januari 2010 | Australië, Geraldton

Gisteravond de verjaardag van John gevierd. Was erg gezellig. Daarna naar Ron and Fran gegaan. Daar geslapen en vannochtend vertokken naar het noorden. Goeiedag, uren rijde en uren rijden zonder een auto tge zien. Wel heel mooi. Zijn bij de Pinnacles geweest. Erg mooi. De Pinacles zijn oude bomen die versteend zijn. Zien er dus uit als rotsen. Staan midden in the dessert. Zijn miljoenen jaren oud. Daarna naar een meer geweest waar de oudste micro organismen leven. De Stromatalats and Thromatalites.Ja , ik vond het ook moeilijk, maar wel interessant. We gaan nu Geraldton in om te dineren. En morgen weer een nieuwe dag.

  • 21 Januari 2010 - 12:00

    Sanne:

    Leuk hoor... blijf genieten he!! Doen wij dat ook vanaf deze kant.

    Morgen gaan we weer naar de katten... die weer zover doodknuffelen dat ze er weer een week tegenaan kunnen, hihi.

    Nou dikke kus en tot snel!!

    (PS ben benieuwd naar de foto's!!)

  • 21 Januari 2010 - 19:25

    Bartje:

    jullie weten ook wel hoe je ons jaloers moet maken
    ziet er allemaal wel erg mooi en verleidelijk uit.
    zal mijn schoonvader eens mailen voor een ticket.
    verder hog veel plezier
    en de groeten

  • 21 Januari 2010 - 21:13

    Truus:

    Wat zien jullie er happy uit en wat beleven jullie veel. Echt geweldig ziet het eruit!!
    Wat een belevenis, genieten hoor.
    De ellende van de eerste week is vast allang vergeten. Gelukkig is het allemaal goed gekomen met de koffers enzo. We hebben hier op kantoor meegeleefd dat heeft vast geholpen.
    Veel plezier en ga lekker zo door met schrijven echt heel leuk voor ons, harde werkers, om te lezen. Groetjes!


  • 22 Januari 2010 - 11:37

    Sanne:

    Jongens... wat leuk!!!
    Moet wel zeggen dat ik een paar gedachten krijg bij de foto's die ik denk ik maar beter niet hier kan zeggen, haha!!

    Zeg Bartje... Wie is die schoonvader van jou? Wil graag weten wanneer we vertrekken;)?!

    Nou lieverds... geniet ervan en tot schrijf/lees volgende keer!

    Hele dikke kus!!

  • 22 Januari 2010 - 12:31

    Willie & Leo:

    Ha luitjes, wat genieten jullie, zo krijg je echt geen heimwee. Nog wel steeds raar, als wij naar bed gaan staan jullie op. En nu 13.30 u hier hebben jullie alweer een nieuw avontuur achter de rug.
    Hier vliegt de maand januari snel om. Het blijft alweer langer licht. Stapje voor stapje voorjaar.Jullie nachttemperatuur is voor mij al warm genoeg! Groetjes van deze kant, doeiiii of bye,bye.

  • 22 Januari 2010 - 14:17

    Mariette:

    Wat doen jullie toch veel leuke dingen!
    Hebben jullie familieleden dat allemaal georganiseerd?
    Doe mij ook zo'n familie!
    Ik denk dat je misschien wel een boek kunt schrijven als je terug komt? Ik zal hem zeker willen lezen.
    Wij hebben nu bijna weekend, en daar kan ik me al op verheugen. Kun je nagaan!
    Nog veel meer plezier en keep up the good work met je leuke verslagen en foto's!

    Groetjes,
    Mariette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 27460

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: