De reis. - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu De reis. - Reisverslag uit Scarborough, Australië van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

De reis.

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

08 Januari 2014 | Australië, Scarborough

Als er dinsdagmorgen mist boven Eerbeek hing, was de oorzaak de stoom die uit mijn oortjes kwam. Wie zegt dat vliegen een veilige, snelle en prettige manier van reizen is, heeft niet op alle punten gelijk. Snel, ja absoluut, veilig, dat hoop ik, maar prettig? Niet altijd. Boek je stoelen met extra beenruimte voor toch wel een aanzienlijk bedrag, kom je in het vliegtuig erachter dat er al peopletjes op zitten. Zijn de stoelen overboekt. Sta je drie kwartier te wachten op een oplossing. Wat niet lukt vanwege de drukte. Komt Theo voorin op beenkrampjes plaats en ik achterin  het vliegtuig. STOOM!!!!!  Dat werd gelukkig (ik denk vanwege de stoom) opgelost. De rest van de f...lange uren zaten we gezellig naast elkaar op ongelooflijk krappe stoelen in een snikheet vliegtuig naast anderen en voor een paar Russen die wodka als grote vriend hadden. En het nodig vonden mijn stoel de hele nacht in beweging te houden. Maar goed, dankzij de turbulentie toch nog wel een beetje in slaap gewiegd. Nog tweeënhalf uur vor onze eerste stop in Kuala Lumpur. Waar het dan vier uur is, maar voor ons gevoel pas ochtend is. De wereld zit vreemd in elkaar. Oja, de peopeltje in onze stoelen hadden ook nog eens korte beentjes. Maar eerlijk is eerlijk , zij konden het ook niet helpen. Zij hadden ook betaald voor de stoelen. 
De rest Vd reis zal ik niet over uitweiden. Dan heb ik al een boek vol. Geloof mij, we hebben nog nooit zo'n slechte reis gehad. Theo is zooo ziek geweest. Wat waren wij blij dat we er waren.

  • 08 Januari 2014 - 13:39

    Nynke:

    Nou, dat is alles behalve relaxed! Ik zou zeker jullie geld terug vragen!
    En de stoom uit je oren was zeker terecht!

    Maar ... nu lekker genieten! Veel plezier!

  • 08 Januari 2014 - 14:22

    Annelies:

    Nu begint de reis nog maar. Wat gaat dat worden de komende weken..................

  • 08 Januari 2014 - 15:05

    Marion:

    Vind je het erg, dat ik stiekum om jou verhaal moet lachen. Je verteld het zoooo levendig.

    Ik had ze er uit gesmeten, met of zonder parachute

  • 08 Januari 2014 - 16:23

    Ingrid Oosterhof:

    Haha Marjon. Ik zeg, zonder!! En nee, lachen mag altijd. Zeker als je de rest vh verhaal hoort. Dat is nog erger. En Annelies, je weet het met de oosterhofjes maar nooit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 27465

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Back to Australia

07 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Australie

Landen bezocht: