Aftellen!! - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu Aftellen!! - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Ingrid Oosterhof - WaarBenJij.nu

Aftellen!!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

04 Januari 2014 | Nederland, Eerbeek

Nog twee dagen. Dan is het zover. `Nu nog thuis op mijn eigen computer, straks hopen dat ik ergens verbinding heb.
Koffers zijn gepakt (dankzij Sanne), huis schoon. Alle poezen verzorgd, geopereerd en al wat mogelijk en onmogelijk is. Nu rustig de laatste dagen zien door te komen en dan weer "Back to Australia"
Aussie, aussie, here we come ;)

• 04 Januari 2014 - 17:07

Anja :

Hoi Theo en Ingrid,

Ik , wij wensen jullie alvast een goede reis, en veel plezier aan de andere kant van onze wereldbol, geniet ervan.
    Gr. Ron en Anja

• 04 Januari 2014 - 17:08

Christien:

Lieve Ingrid en Theo,

Heel heel heel veel plezier! Ik hoop dat jullie van elke seconde zullen genieten!

Ik verheug me op jullie reisverhalen!

Veel liefs,
    Christien

• 04 Januari 2014 - 17:25

Plezier

• 04 Januari 2014 - 18:47

Jessica:

Ingrid en Theo,

geniet van de reis en elkaar!

Jessica

• 04 Januari 2014 - 19:01

Marion:

Graag donkerbruin maat 40.....

• 04 Januari 2014 - 19:03

Uche uche Ugge Ugge. UGGS SMAK LUV YOU

Meittie ben benieuwd naar jullie belevenissen. Dikke knuf

• 05 Januari 2014 - 10:20

Martha:

Héél veel plezier, goede reis én....geniet!

• 05 Januari 2014 - 16:07

ABEl:

Gevonde n

• 05 Januari 2014 - 16:11

Abeel:

Heel veel plezier

• 05 Januari 2014 - 18:17

Nicole:

Lekker hoor!!! Heel veel plezier, goede reis x

• 06 Januari 2014 - 12:40

Sanne:

Nou, het is nu letterlijk aftellen. Nog 2 uur en dan in de trein op weg naar het grote avontuur. Wat ik net al zei, helaas weet ik door het helpen met pakken dat er geen ruimte is in de koffer voor mij. Blijft er dus maar 1 optie over.. Verschrikkelijk veel verhalen, foto's en bedenk het maar delen met ons. Via hier, maar ook telefoon en de veelbesproken skype :)

GENIET, GENIET en GENIET!!!

Dikke kus van mij!!!!